annettebengtsson.blogg.se

2019-09-19
11:01:00

In a bad place... 🙄

Just nu Àr jag inne i en dÄlig period, har mycket Ängest och kÀnner mig sÀmst. Det brakade loss i mÄndags nÀr jag började grÄta och bara grÀt och grÀt. SÄ sista timmen grÀt jag, inte optimalt och extremt jobbigt mentalt.
NĂ€r jag kom hem fortsatte tĂ„rarna rinna och allt bara kĂ€ndes sĂ„ hemskt. Jag försökte sova men det gick inte sĂ„ efter lunch Ă„kte jag över till min pappa och hela dagen var grĂ„ten nĂ€ra. Min mamma kollade till hĂ€starna och jag bröt ihop igen pĂ„ kvĂ€llen. 

Samtidigt kom en enorm sorg och saknad efter Dixi, hon jag kunde trycka in ansiktet vid hennes hals och andas in hennes doft, hon som jag kunde hoppa upp barbacka pĂ„ och skritta ut pĂ„ lĂ„nga tyglar och veta att hon skulle ta mig frĂ„n a till b. En av mina stora stöttepelare som inte lĂ€ngre finns, fan vad jag hade behövt dig nu Dixi💕



Dixi 💕 du saknas mig enormt đŸ˜ąâ€ïž

Goldie Ă€r mer kĂ€nslig sĂ„ hon fĂ„r jag inte komma nĂ€ra nĂ€r jag mĂ„r sĂ„ hĂ€r och Simone vet jag inte hur hon beter sig men klarar inte av att försöka om hon skulle springa ivĂ€g som Goldie. Jag klarar inte det just nu.
SĂ„ pĂ„ tisdagen blödde jag nĂ€sblod tvĂ„ gĂ„nger ordentligt och mĂ„dde piss med Ă„ngest. Försökte gĂ„ en svĂ€ng med Kickan men det gick inte. 
Min mamma longera bĂ„da hĂ€starna medan jag vila upp mig. 
Onsdagen bjöd ocksĂ„ pĂ„ nĂ€sblod och tĂ„rar som ville rinna. Är i ett dĂ„ligt Flow just nu och kĂ€mpar med kraftig Ă„ngest, tĂ„rar, huvudvĂ€rk och hjĂ€rtklappning dagarna i enda samt en avsaknad motivation. 

Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn: Kom ihÄg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: