annettebengtsson.blogg.se

2017-07-28
21:24:32

Ryggont -> ej kul😔

IgĂ„r nĂ€r jag hoppade Goldie sĂ„ strĂ€ckte jag ryggen, vilket inte var skönt. Hade svĂ„rt att sova inatt och kĂ€nde Ă€ven av den ordentligt igĂ„r nĂ€r jag gick med hĂ€starna till hagen. 


SĂ„ det blev ingen löshoppning med Dixi hos Fia dĂ„ det var för smĂ€rtsamt, kan knappt gĂ„ normalt sĂ„ att springa verkade inte sĂ„ optimalt. Dessutom har bĂ„da fĂ„tt vila idag pga min rygg och jag har egentligen inte gjort mycket dĂ„ jag Ă€r lite "invalid" för tillfĂ€llet. AlltsĂ„ det Ă€r en strĂ€ckning eller ett ryggskott eller diskbrĂ„ck mot ischias nerven eftersom det strĂ„la ner mot benet. Dock hoppas jag pĂ„ att det ska slĂ€ppa sĂ„ jag kan gĂ„ en svĂ€ng med Kickan imorgon och Ă€ven skritta ut pĂ„ hĂ€starna. Men vi fĂ„r se hur ryggen kĂ€nns och har det gĂ„r att sova inatt. 

SmĂ„ttingarna hĂ€r hemma fick mysa med morötter nu pĂ„ kvĂ€llen villket alla gillar. FĂ„r en fĂ„r alla dĂ„ det annars blir ett jĂ€kla liv. 
Beau fÄr stÄ för dagens kort, han ser fortfarande ruffsig ut men det slÀpper vÀl nÀr det Àr dags.

Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn: Kom ihÄg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: