annettebengtsson.blogg.se

2017-12-11
22:20:20

Kvällsritt i snö👍🏻❄️

Mår ganska ostadigt nu pga nervositet och ångest inför mötet imorgon. Så då fick jag och mamma fixa stallet ihop vid 18. Sedan tog vi in och fixa hästarna inför promenaden/ridturen. Mamma gick med snorkelgröken Dixi och jag satt på en väldigt spänd Goldie. Att Goldie var spänd var nog dels vädret, det var mörkt och kommit snö men den största delen var nog mitt mående då hon är så känslig så hon känner av mitt känslo kaos. 
Vi red/gick runt dungen som tar mellan 30-40min för att betforen och lusernen skulle hinna svälla klart. 
(null)
Goldie efter turen tillbaka i stallet. 
Hon hade nog hellre stannat inne i stallet och ätit. Mitt lilla matvrak❤️
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: